Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh skladby chráněné dílny, včetně materiálového toku odpadů a komponentů
Wienerová, Veronika ; Kermes, Vít (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nakládání s odpadem z elektrických a elektronických zařízení. Popisuje podíly materiálů z vyřazených elektrospotřebičů, které jsou demontovány v chráněné dílně. Část práce věnuji návrhu chráněné dílny sestavený podle údajů z literatury a na základě vlastních zkušeností získaných návštěvou v několika dílnách.
Ekonomické a právní aspekty sociálního podnikání v ČR
Roušová, Patricie ; Kabourková, Kristina (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na ekonomické a legislativní aspekty sociálního podnikání v České republice. Práce vymezuje základní teoretická východiska sociálního podnikání v České republice, popisuje situaci zdravotně postižených osob ve vztahu k trhu práce a popisuje benefity plynoucí ze zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dále se práce zaměřuje na aktuální situaci v konkrétní chráněné dílně, která má v plánu rozšířit svoji stávající kapacitu. V závěru je zhodnocena výhodnost takového projektu, dále jsou v závěru shrnuta možná rizika podnikání na chráněném trhu práce a jsou navrhnuta opatření pro budoucí chod stávající chráněné dílny.
Návrh na realizaci chráněné dílny
Vávrů, Jaromír ; Svoboda, Marius (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na realizaci chráněné dílny ve městě Jihlava. Diplomová práce je reakcí na současný stav nezaměstnanosti lidí s tělesným postižením, kteří mají velice malou šanci na získání plnohodnotného zaměstnání na trhu práce. Tato diplomová práce vyhotovuje předpoklad pro úspěšné založení chráněné dílny, jakožto konkurenčně schopného podniku v kraji Vysočina.
Ekonomické a právní aspekty sociálního podnikání v ČR
Roušová, Patricie ; Kabourková, Kristina (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na ekonomické a legislativní aspekty sociálního podnikání v České republice. Práce vymezuje základní teoretická východiska sociálního podnikání v České republice, popisuje situaci zdravotně postižených osob ve vztahu k trhu práce a popisuje benefity plynoucí ze zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dále se práce zaměřuje na aktuální situaci v konkrétní chráněné dílně, která má v plánu rozšířit svoji stávající kapacitu. V závěru je zhodnocena výhodnost takového projektu, dále jsou v závěru shrnuta možná rizika podnikání na chráněném trhu práce a jsou navrhnuta opatření pro budoucí chod stávající chráněné dílny.
Možnosti vytvoření pracovních míst pro handicapované při výrobě dřevěných komponentů a nábytku v chráněných dílnách
Gerbrich, Ondřej
Disertace se zaměřuje na návrh metody určené pro zjišťování využití práce handicapovaných osob na dřevoobráběcích strojích. Tato oblast nebyla u nás zatím zmapována. Nejprve byla zpracována analýza handicapu zachycující celkový obraz této problematiky jako: rozdělení a omezení postižení, legislativa, státní podpora, profesní příprava, průzkum chráněných a sociálně terapeutických dílen. Další část se věnuje způsobům vytváření bezpečného pracovního prostředí, bezpečnosti při práci, ergoterapii a diagnostickým metodám používaným pro stanovení rozsahu omezení handicapu. Hlavní část disertační práce navrhuje metodický postup, který umožnuje zjistit za jakých podmínek osoba s handicapem může bezpečně vykonávat předem stanovené stojní obrábění. Metoda byla prakticky ověřena v chráněné dílně V růžovém sadu, kde umožnila pracovníkovi s postižením strojní obrábění.
Architektura chráněných dílen
Geržová, Yvona
Analýza současného stavu uplatnění lidí s l imitovanou schopností zařazení se do standardních pracovních procesů, tedy analýza stávajících chráněných dílen.
Návrh na realizaci chráněné dílny
Vávrů, Jaromír ; Svoboda, Marius (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na realizaci chráněné dílny ve městě Jihlava. Diplomová práce je reakcí na současný stav nezaměstnanosti lidí s tělesným postižením, kteří mají velice malou šanci na získání plnohodnotného zaměstnání na trhu práce. Tato diplomová práce vyhotovuje předpoklad pro úspěšné založení chráněné dílny, jakožto konkurenčně schopného podniku v kraji Vysočina.
Návrh skladby chráněné dílny, včetně materiálového toku odpadů a komponentů
Wienerová, Veronika ; Kermes, Vít (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nakládání s odpadem z elektrických a elektronických zařízení. Popisuje podíly materiálů z vyřazených elektrospotřebičů, které jsou demontovány v chráněné dílně. Část práce věnuji návrhu chráněné dílny sestavený podle údajů z literatury a na základě vlastních zkušeností získaných návštěvou v několika dílnách.
Komparace distribučních řetězců pro produkty chráněných dílen
CÁBOVÁ, Markéta
Cílem diplomové práce je provedení komparace distribučních řetězců ve vybraných chráněných dílnách z hlediska současného systému distribuce v těchto dílnách, používaných distribučních článků řetězce a nastavení materiálových a informačních toků. Dílčím cílem práce je provést u zkoumaných subjektů komparaci logistických činností realizovaných v distribuční části logistického řetězce.
Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji
DUŠKOVÁ, Miluše
Téma zpracované diplomové práce je Marketingová strategie chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. V teoretické části práce se zabývám definicí a významem marketingu, strategickým řízením, marketingovým procesem, marketingovým prostředím, nákupním chováním spotřebitelů i marketingovým výzkumem. Pokračuji v popisu legislativního zakotvení chráněných pracovních míst a vyjmenovávám chráněné dílny nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. Dále se věnuji zaměstnanosti lidí se zdravotním postižením, snažím se vymezit pojem nestátní nezisková organizace. V praktické části se zabývám výsledky výzkumu a podávám návrh marketingové strategie prodeje výrobků z chráněných dílen. Praktická část se vztahuje k hlavním cílům diplomové práce. Prvním cílem práce bylo zmapovat marketingovou strategii chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. Druhým cílem bylo zmapovat mínění široké veřejnosti ve vztahu k nákupu výrobků z chráněných dílen. A třetím cílem bylo na základě výsledků výzkumu navrhnout marketingovou strategii prodeje výrobků z chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. V této práci jsem si vymezila dvě hypotézy. První stanovená hypotéza zněla: Chráněné dílny nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji nevyužívají optimálně nástrojů marketingového mixu k prodeji svých výrobků. Druhá stanovená hypotéza zněla: Marketingová strategie má vliv na prodej výrobků chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. Zvolila jsem kvantitativní výzkum s následným statistickým zpracováním dat. Sběr dat byl realizován prostřednictvím techniky standardizovaného rozhovoru a ankety. V obou případech bylo využito nepravděpodobností techniky výběru vzorku. Základním souborem v rámci kvantitativního výzkumu byl management chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji a široká veřejnost. U vybraného souboru byla pomocí standardizovaného rozhovoru - vedeného telefonicky - získávána potřebná data k výzkumu. Anketa, která se svou formou blížila dotazníku, sloužila v diplomové práci nejen jako doplňující zdroj informací, nýbrž byla využita i k získání primárních dat vybraného vzorku. Vzorek byl vybírán samovýběrem. Celkem odpovědělo 94 respondentů. Prostřednictvím výsledků výzkumu, který se vztahoval k prvnímu cíli, lze konstatovat, že se explanační funkce první hypotézy nepotvrdila. Ve skutečnosti chráněné dílny nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji využívají optimálně nástrojů marketingového mixu k prodeji svých výrobků. Z výsledků výzkumu, který se vztahoval k druhému cíli, lze konstatovat, že se explanační funkce druhé hypotézy potvrdila. S určitostí lze říci, že marketingová strategie má vliv na prodej výrobků chráněných dílen nestátních neziskových organizací v Jihočeském kraji. Z výsledků výzkumu řízených rozhovorů s managementem chráněných dílen je patrné, že vedle dlouhodobých zájmů organizace se začínají chráněné dílny zajímat o přání a potřeby svých zákazníků. Preferují segmentovaný marketing, sledují svoji konkurenci a zabývají se konkurenční výhodou. Na druhou stranu neprovádí ucelené marketingové výzkumy a nevytváří marketingové strategické plány. V rámci marketingové mixu vyplynulo, že kvalita výrobků je pro dotazované významná. V komunikačním mixu pracují organizace především s nástroji, které lze využívat s nižšími náklady. Výsledky výzkumu u široké veřejnosti ukázaly, že většina respondentů má povědomí o chráněných dílnách, ale jejich výrobky považují za nedostupné. Hlavním důvodem pro nákup výrobků z chráněných dílem je snaha finančně pomoci. Respondenti očekávají kvalitní a designově zajímavé výrobky, za které jsou ochotni zaplatit vyšší cenu, rozhodujícím podnětem pro nákup může být cenové zvýhodnění výrobku. Dále výzkum ukázal, že reklama v místě prodeje má na respondenty významný vliv, ačkoliv si ovlivnění reklamou neuvědomují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.